კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბში, სტარტაპერებისთვის სემინარი “მარკეტინგს მიღმა” ჩატარდა. შეხვედრას მარკეტერი გიორგი გოგეშვილი უძღვებოდა, რომელმაც მონაწილეებს სტარტაპის დახვეწისა და განვითარების მიმართულებით, საკუთარი გამოცდილება გაუზიარა.
სემინარი მოიცავდა სტარტაპერებისთვის მნიშვნელოვან და აქტუალურ თემებს, კერძოდ: წესები და სტრატეგიები, რომელთა არცოდნასაც ათიდან ცხრა სტარტაპი ეწირება; სხვაობა კარგ და წარმატებულ სტარტაპერს შორის; მომხმარებლის როლი და ბიზნეს-გეგმა თანამედროვე სამყაროში.
შეგახსენებთ, რომ სტარტაპერების ხელშეწყობის მიზნით, მედიალაბი უკვე მეხუთე წელია მნიშვნელოვან ლექციებსა და სემინარებს ატარებს.
მეტი ამ კატეგორიიდან

ComCom-მა და ალტერბრიჯმა სტუდენტებისთვის მედიაწიგნიერებისა და ფსიქოლოგიის შესახებ კინოჩვენება გამართეს
2 დღის წინ

ComCom-მა „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამა“ მარტვილის მოსახლეობისთვის დაიწყო
9 დღის წინ

მედიაწიგნიერების ოლიმპიადის 10 საუკეთესო და გამარჯვებული ნამუშევრები
17 დღის წინ

ComCom-მა „მედიაწიგნიერების ოლიმპიადაში“ გამარჯვებული სკოლები მედიალაბორატორიით დააჯილდოვა
17 დღის წინ



