Google-ს მიდგომა Google, როგორცმსოფლიოსუმსხვილესისაძიებოსისტემადა YouTube-ისმფლობელი, ინფორმაციისეკოსისტემისფორმირებაშიმნიშვნელოვანროლსასრულებს. საძიებოალგორითმებისმუდმივი განახლებით და გაუმჯობესებით, Google უპირატესობასანიჭებსსანდოწყაროებსდაამცირებსმცდარიინფორმაციისხილვადობას. YouTube-ის“საინფორმაციო პანელები“ კისაკვანძოთემებზე (საარჩევნოპროცესები, კლიმატისცვლილება, სხვ.) დამატებითკონტექსტსსთავაზობსმომხმარებლებს. გარდაამისა, „Google News Initiative“, რომელიც $300 მილიონიანიპროგრამაა,პროფესიონალური ჟურნალისტიკისმხარდაჭერასემსახურება. ბავშვებისა და ახალგაზრდების, ასევე მასწავლებლებისა და მშობლების მედიაწიგნიერებისა და პრაქტიკული უნარების განვითარების მიზნით კი, კომპანიამ შექმნა „Be Internet Awesome“ პროექტი, რომელიც მოიცავს მრავალფეროვან, ინტერაქტიულ საგანმანათლებლო რესურსებსა და 3D თამაშს.
Meta-ს მიდგომა კომპანია დამოუკიდებელ ფაქტების გადამოწმების ორგანიზაციებთან თანამშრომლობს, რაც მცდარი ინფორმაციის გავრცელებას ზღუდავს (თუმცა, 2025 წელს კომპანიამ აღნიშნული პროგრამა აშშ-ში შეაჩერა). პლატფორმამ შექმნა “გამჭვირვალობის ცენტრები,” სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ ნახონ, ვინ დგას სარეკლამო კამპანიების უკან. ხელოვნური ინტელექტის სისტემები აქტიურად იყენებენ ალგორითმებს დიფ-ფეიკებისა და მანიპულირებული ინფორმაციის იდენტიფიცირებისთვის. ამასთან, Meta რეგულარულად ბლოკავს ათასობით ყალბ ანგარიშს, რაც პლატფორმაზე სანდო ინფორმაციის გავრცელებას ხელს უწყობს.
TikTok-ს მიდგომა TikTok-მა, როგორც შედარებით ახალმა პლატფორმამ, შექმნა „გამჭვირვალობის ცენტრები“, სადაც ექსპერტები, მკვლევრები და არასამთავრობო ორგანიზაციები TikTok-ის შინაარსის მოდერაციის პროცესს აკვირდებიან. გარდა ამისა, კომპანია ვიდეო ვერიფიკაციის ტექნოლოგიებს ავითარებს, რაც დიფ-ფეიკებისა და მანიპულაციური ინფორმაციის ამოცნობას უზრუნველყოფს. ასევე, TikTok ფოკუსირებულია მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლებაზე. მათი კამპანია #FactCheckYourFeed მილიონობით მომხმარებელს დაეხმარა კრიტიკული აზროვნების განვითარებაში და მცდარი ინფორმაციის ამოცნობაში.
აღნიშნული საკითხის ირგვლივ საგულისხმოა, რომევროკავშირისციფრულისერვისებისაქტი (DSA) ზემოაღნიშნულკომპანიებსმნიშვნელოვანჩარჩო-პასუხისმგებლობასაკისრებსდეზინფორმაციასთანბრძოლასადასხვასაკვანძოსაკითხების კუთხით.